Barton GT 125 Motocykl
Nowy Barton Grand Tourer 2022 to propozycja dla motocyklistów żądnych przygód pełnych emocji, również tych daleko od domu. Silnik 125ccm zapewnia możliwość kierowania dla posiadaczy prawa jazdy kat. B, a jednocześnie oferuje podwyższoną moc 10,8KM, która zapewnia dynamikę i przyjemność w każdych warunkach. Podwyższony prześwit, wysoka szyba, rozbudowany uchwyt pod bagaż czy możliwość zamontowania stelażu z kuframi sprawiają, że motocykl ten świetnie sprawdzi się zarówno przy codziennych przejazdach do pracy, jak też w dalekich wypadach turystycznych. Stosunkowo nisko zamontowana kanapa szczególnie ucieszy motocyklistów niższych lub początkujących. Barton GT zachwyca swoim nowoczesnym designem, modnymi połączeniami kolorów i grafik, świetnym wykończeniem oraz wysokiej jakości wyposażeniem.
Dane techniczne:
Silnik: 4-suwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
System zasilania: wtrysk (EURO 5)
Pojemność: 124ccm
Moc max.: 10,8KM przy 8500obr/min
Skrzynia: manualna, 5-biegowa
Hamulce P/T: tarczowy/tarczowy (CBS)
Koła P/T: 140/70-17" / 110/70-17"
Zbiornik paliwa: 11L
Masa: 123kg
Wymiary: 2070mm x 780mm x 1140mm
Rok produkcji: 2025
Kolor: czerwony, biały, niebieski
Wyposażenie: starter elektryczny, stopka boczna, światła LED, cyfrowy zegar, szyba, bagażnik
Gwarancja: 2 lata
Uwaga !!!
Wraz z pojazdem otrzymają państwo komplet dokumentów do rejestracji. Dodatkowo instrukcja obsługi w języku polskim + karta gwarancyjna.
Do poruszania się tym pojazdem wystarczy prawo jazdy kat. B (min. 3 lata) lub A1, A2, A.
Opinie o produkcie
8 innych produktów
Barton Blade-R 125 Motocykl
Barton Blade-R 125 już na pierwszy rzut oka daje wyraźny obraz tego, dla jakiego motocyklisty został zaprojektowany. Sportowa linia nadwozia, ostre kształty przedniej obudowy z wyraźnie wyeksponowanym zestawem nowoczesnych lamp LED, podwójne hamulce tarczowe z przodu i jednotarczowy tylny oraz kratownicowa rama nie pozostawiają złudzeń co do przeznaczenia motocykla. Jednoślad napędzany jest nowoczesnym, chłodzonym cieczą, jednocylindrowym czterosuwowym silnikiem Zongshen o pojemności 124 ccm, współpracującym z 6-stopniową skrzynią biegów. To sprawdzona jednostka napędowa, spełniająca wymagania najnowszych norm Euro 5. Motocykl dysponuje solidną mocą 12,6 KM/9000 obr./min. Przednie zawieszenie to teleskopowy widelec o świetnie dobranej charakterystyce tłumienia.
Junak M15 125 Motocykl
Sercem Junaka M15 jest dwucylindrowy silnik 125 ccm, zasilany wtryskiem i chłodzony cieczą, który zapewnia nie tylko dobre osiągi, elastyczność, ale także niecodzienną charakterystykę i brzmienie układu wydechowego. Klasyczne dodatki w postaci chromowanych lusterek i klosza przedniej lampy oraz stacyjka w postaci pokrętła ulokowanego w pobliżu główki ramy to ukłon w stronę cruiserowych klimatów, a takie dodatki jak delikatny spojler pod silnikiem, czy tylno błotnik montowany do pojedynczego wahacza tworzą niepowtarzalną mieszankę, która sprawia, że wobec Junaka M15 125 ciężko przejść obojętnie. Junak M15 trafia w gusta osób, które szukają motocykla o sporych gabarytach, ale nie posiadają motocyklowego prawa jazdy.
Barton Stratos 125 Motocykl
Barton Stratos to zachwycająca stylistycznie nowość w gamie motocykli klasy 125 cm3. Stratos 125 jest propozycją skierowaną do wymagającego nabywcy, szukającego w pojeździe wyjątkowego połączenia klasyki z nowoczesnością. To odpowiedź projektantów na potrzeby nowego pokolenia motocyklistów poszukujących połączenia tradycyjnej formy ze współczesnymi rozwiązaniami. Idealnie wpisuje się w potrzeby posiadaczy samochodowego prawa jazdy zainteresowanych przesiadką na własny jednoślad, jak i doświadczonych motocyklistów szukających niebanalnego motocykla, który pozwoli wyróżnić się w ulicznym tłumie. Eleganckie elementy nadwozia doskonale łączą się z wytrzymałą konstrukcją pojazdu, najnowszymi rozwiązaniami i zaawansowaną technologią, którą znajdziemy na pokładzie motocykla.
Junak Racer 125 Motocykl
Niska masa własna oraz 10.9 KM mocy zasilanego wtryskiem Mikuni silnika zapowiada ogromną dawkę przyjemności z jazdy. Oto nowy Junak 125 Racer. Design motocykla sprawia, że nie możesz zostać niezauważony. Masywne kształty, ostre linie i sportowe obręcze aluminiowych kół sprawiają, że całość prezentuje się bardzo dojrzale jak na motocykl na prawo jazdy kategorii B. Przy tym Junak 125 Racer doskonale sprawdza się podczas codziennej miejskiej eksploatacji. Zawieszenie stanowi zoptymalizowany kompromis pomiędzy komfortem, a precyzją prowadzenia. Jednostka napędowa nowego 125 Racer wyróżnia się rasowym brzmieniem, wysoką kulturą pracy, jak również ograniczonym spalaniem. Silnik został wyposażony w elektroniczny wtrysk paliwa.
Romet ZXT 125 Motocykl
ZXT 125 to przepustka do świata motocyklizmu i dwa skrajne oblicza. Z jednej strony niezwykle prosty w prowadzeniu jednoślad, z drugiej sportowy i wyzywający motocykl do prowadzenia którego wystarczy zwykłe prawo jazdy kategorii B. ZXT posiada silnik o pojemności 124 ccm o mocy 10 koni mechanicznych. W zestawieniu z niewielką masą 125 kg daje to ekscytującą mieszankę. Duża końcówka układu wydechowego i masywne koła nadają sportowego charakteru Rometowi ZXT. Dodając do tego wydajne hamulce, nowoczesną deskę rozdzielczą i niskie koszty eksploatacji wyłania się obraz optymalnego motocykla na prawo jazdy B w rozsądnie skalkulowanej cenie.
Barton Rally 125 Motocykl ADV
Barton Rally 125 to motocykl klasy 125 cm³ stworzony dla tych, którzy oczekują od jednośladu więcej niż tylko środka transportu. To pełnoprawne enduro z homologacją drogową, które wygląda jak maszyna z wyższej półki, a prowadzi się lekko i pewnie – zarówno w mieście, jak i poza utwardzonymi szlakami. Wygląd adventure, dusza enduro Rally 125 zachwyca agresywną sylwetką i designem inspirowanym motocyklami wyprawowymi. Duże koła, opony z terenowym bieżnikiem, gmole ochronne, szyba, handbary z LED-ami i wysoko poprowadzony błotnik – wszystko tu wygląda poważnie, ale jest dostępne na prawo jazdy kategorii B lub A1.
Keeway Superlight Standard 125 Motocykl Chopper
Keeway Superlight 125 w wersji Standard oferuje dużo więcej za tak niewiele. Do wyposażenia, które występuje w wersji Superlight 125 Limited, dodano: szybę, gmole oraz sakwy boczne. W odróżnieniu od wersji Limited lakier jest z połyskiem, a elementy matowe zastąpiono połyskującymi. Cóż więcej potrzeba aby cieszyć się turystyką motocyklową? Teraz czy w pojedynkę, czy we dwoje – każdy znajdzie coś dla siebie. Wersja Standard zawiera szybę, sakwy oraz gmole w wyposażeniu fabrycznym.



