copy of Zipp PRO XT 125 (EURO 4)
Motorcycle for category B driver's license, sporty aggressive appearance. Equipped with LED lighting. The double disc brake in this model guarantees braking safety.
Vintage stanowi nowe i bardzo ciekawe uzupełnienie serii M12. Sprawdzona i ceniona konstrukcja otrzymała szprychowe koła, prostą kierownicę oraz nową kanapę. Junak M12 Vintage tym sposobem dostojnie nawiązuje bardzo klasycznych linii, które zostały uzbrojone w bardzo nowoczesne rozwiązania techniczne. Junak M12 Vintage pozwala rozwijać prędkość maksymalną 100 km/h, przy tym zapewniając sporą dozę komfortu. Junak M12 posiada jeden z największych rozstawów osi w swojej klasie – 1435 mm, który sprawia, że motocykl wyróżnia się pewnością prowadzenia, zarówno w zakrętach, jak i na dziurawej nawierzchni. Do dalszych wypadów zachęcają także duże koła, miękkie, dwuosobowe siedzisko, szerokie podnóżki oraz kierownica wyposażona w ergonomiczne manetki o sporej średnicy.
Dane techniczne:
Silnik: 4-suwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem, OHC
Pojemność: 125ccm
Moc: 10,6KM
Zasilanie: Wtrysk paliwa
Wałek wyrównoważający: Tak
Prędkość max.: 100km/h
Skrzynia: manualna 5-biegowa
Hamulce P/T: tarczowy/tarczowy (CBS)
Koła P/T: 90/90-18" / 130/90-15
Masa: 142kg
Zbiornik paliwa: 13,5L
Wymiary: 2090mm x 870mm x 1130mm
Wysokość siedziska: 730mm
Rok produkcji: 2020
Kolor: czarny mat
Wyposażenie: starter elektryczny, stopka boczna
Gwarancja: 2 lata
Uwaga !!!
Pojazd dostarczamy w pełni przygotowany do użytku po przeglądzie "0". Wraz z pojazdem otrzymają państwo komplet dokumentów do rejestracji. Dodatkowo instrukcja obsługi w języku polskim + karta gwarancyjna.
Do poruszania się tym pojazdem wystarczy prawo jazdy kat. B (min. 3 lata) lub A1, A2, A.
Motorcycle for category B driver's license, sporty aggressive appearance. Equipped with LED lighting. The double disc brake in this model guarantees braking safety.
The ZXT 125 is a pass to the world of motoring and two extreme faces. On the one hand, extremely simple to drive a one-wheeler, on the other hand a sporty and defiant motorcycle for driving which is enough ordinary driving license category B. ZXT has a 124 ccm engine with a power of 10 horsepower. Compared to a small weight of 125 kg, this gives an exciting mix. The large tailpipe and massive wheels give the Romet ZXT a sporty feel. Adding efficient brakes, a modern dashboard and low operating costs, a picture emerges of the optimal motorcycle on a B-licence at a reasonably calculated price.
The low own weight (115 kg) and 10.8 hp of power powered by the Mikuni injection engine promises a huge dose of driving pleasure. Here'sJunak new 125 Racer. The design of the motorcycle makes it 10 000 you can not go unnoticed. The massive shapes, sharp lines and sporty rims of the aluminium wheels make the whole look very mature forJunak a category B motorcycle. The suspension is an optimized trade-off between comfort and handling precision. The drive unit of the new 125 Racer is distinguished by its racial sound, high working culture, as well as limited combustion. The engine is equipped with electronic fuel injection.
Sporty, modern naked RKF 125 is a new proposal of the Keeway. It is characterized by a unique and modern line. The motorcycle is designed to provide users with maximum enjoyment, especially when cornering. The heart of the vehicle is a new, single-cylinder, four-speed and - importantly - liquid-cooled engine that offers the driver pretty good accelerations with 12.8 hp of power and 10 Nm of torque. The steel frame provides the vehicle with excellent rigidity, which translates into stable behavior of the motorcycle on the road. The motorcycle got 17-inch tire bikes in sizes 100/80 on the front and 130/70 on the back. The 260 mm front disc and the 240 mm rear dial and the well-tuned CBS system ensure effective speed loss.
W Junaku M14 125 uwagę zwraca przede wszystkim klasyczna stylistyka i dbałość o detale. Charakterystycznie ukształtowana kanapa i zbiornik paliwa sprawiają, że motocykl wzbudza spore zainteresowanie. Do tego bardzo szerokie tylne ogumienie i podwójny, chromowany układ wydechowy. Junak M14 125 dzięki takim elementom jest jednośladem, który nie może przejechać ani jednego kilometra będąc niezauważonym. Warto zwrócić także uwagę na serce Junaka M14 125. To doskonale znana i sprawdzona jednostka, którą można spotkać w innych modelach. To chłodzony cieczą, dwucylindrowy silnik OHC o mocy niemal 11 KM. Z racji konstrukcji cieszy się nie tylko wysoką kulturą pracy i brakiem wibracji przy wysokich prędkościach obrotowych, ale przede wszystkim zaskakującym, rasowym brzmieniem.